|
Informatie |
|
- 01. Hoe kan ik bestellen?
Dit kan op de volgende manieren:
1) via een e-mail naar info@hetdeensesteentje.nl. Wij sturen u zo snel mogelijk een e-mail met de nodige gegevens.
2) via uw winkelwagentje Als u een artikel wilt bestellen dan kunt u bij het artikel op de knop 'Bestellen' klikken. Dan zit het in uw winkelwagen. Indien u verder wilt winkelen klikt u op 'Verder winkelen'. Wilt u uw bestelling afronden klikt u op 'Bestelling Plaatsen'. Als u al eerder bij Het Deense Steentje heeft besteld kunt u rechtstreeks uw gebruikersnaam (dit is uw e-mailadres) en wachtwoord invullen. Als u voor het eerst bij Het Deense Steentje bestelt kunt u links op 'account aanmaken' klikken. Er wordt u dan gevraagd uw gegevens in te vullen, daarna komt u automatisch in het veldje waar u de verzendmethode en betaalmethode kunt kiezen. Daaronder ziet u uw afleveradres verschijnen, mocht u uw bestelling naar een ander adres willen laten versturen dan kunt u dit afleveradres aanpassen. Hierna komt u in het controle schermpje. Eventueel kunt u hier nog een opmerking plaatsen. Automatisch krijgt u in uw e-mail de factuur. Als u per ongeluk iets verkeerds in uw winkelwagentje heeft geplaatst, dan kunt u het aantal op nul zetten, dan wordt het artikel weer uit uw winkelwagentje verwijderd.
|
- 02. Waarom kan ik het gewenste aantal Lego-sets niet invullen?
Dit gebeurt als u een groter aantal van een bepaalde Lego-set wilt bestellen dan wij op dat moment in voorraad hebben. Het beschikbare aantal sets wordt weergegeven bij elk artikel.
|
- 03. Ik zoek een bepaalde Lego-set maar deze staat er niet bij?
Neem gerust contact met ons op via info@hetdeensesteentje.nl of via 'Contact' links bovenaan deze pagina. De meeste Lego en Duplo sets kunnen wij vrijblijvend voor u bestellen.
|
- 04. Kan ik mijn bestelling afhalen?
Jazeker, dat kan. U kunt bij het bestellen bij de verzendmethodes kiezen voor 'Bestelling afhalen'. Dit kan van maandag tot vrijdag tussen 10u en 16u en tussen 18u en 19u. Het afhaaladres is Joseph Israëlsstraat 34, 4703CN in Roosendaal. Pinnen is mogelijk.
Voor het afhalen van bestellingen dient u altijd eerst een afspraak te maken! Een afspraak maken voor het afhalen van bestellingen kan telefonisch op nummer 06-29200451 of per e-mail via info@hetdeensesteentje.nl.
|
- 05. Waarom worden er alleen pakketten verstuurd en geen gewone brievenbuspost?
Bij pakketpost ontvangt u altijd een pakketcode (de zogenaamde track&trace code) zodat u en wij altijd kunnen zien waar een pakket zich bevindt in de bezorgketen. Gewone brievenbuspost heeft geen track&trace code, als brievenbuspost kwijtraakt neemt PostNL geen enkele verantwoordelijkheid voor dat verlies. Dat willen we uiteraard voorkomen en daarom kiezen we uitsluitend voor pakketpost.
|
- 06. Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Uw bestelling wordt uiterlijk 1 dag na ontvangst van uw betaling verzonden. Indien mogelijk wordt het zelfs nog dezelfde dag verzonden.
|
- 07. Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
U kunt betalen met iDEAL, per bankoverschrijving of contant bij afhalen. Bij het plaatsen van uw bestelling wordt u automatisch gevraagd op welke wijze u wilt betalen. Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. iDEAL is een systeem dat u direct koppelt aan uw internetbankierprogramma bij een online aankoop.
U kunt ook kiezen voor vooruitbetaling. Als u uw bestelling heeft afgerond krijgt u automatisch en direct per e-mail een totaaloverzicht van uw bestelling toegestuurd. Onderaan dit overzicht staat het rekeningnummer van Het Deense Steentje waarop u het totaalbedrag kunt storten (IBAN: NL37 KNAB 0258 6911 58 ten name van Het Deense Steentje). Als omschrijving bij uw betaling geeft u het bestelnummer dat op dit overzicht vermeld staat. Indien u er voor heeft gekozen uw bestelling af te halen kunt u op het afhaaladres pinnen (graag) of contant afrekenen.
|
- 08. Hoe kan ik zien of mijn bestelling is verzonden?
U kunt via uw persoonlijke account de status van uw bestelling 24 uur per dag bekijken.
|
- 09. Heb ik garantie?
Jazeker, u heeft garantie op een LEGO® set. Indien er onverhoopt een onderdeeltje tekort of beschadigd is zal Lego dit kosteloos vervangen en binnen 7 tot 10 werkdagen naar u opsturen. U kunt hiervoor contact opnemen met de Lego klantenservice op het gratis nummer 00800 5346 5555 (niet gratis vanaf een mobiele telefoon!). Ook online kunt u een aanvraag doen om ontbrekende of beschadigde steentjes te vervangen. Surf hiervoor naar https://www.lego.com/nl-nl/service
|
- 10. Zijn de Lego-sets nieuw?
Alle aangeboden sets zijn nieuw, ongeopend en uiteraard onbeschadigd.
|
- 11. Worden mijn persoonlijke gegevens doorgegeven aan derden?
Uw gegevens worden uitsluitend gebruikt voor onze administratie of het toesturen van een nieuwsbericht per e-mail.
|
- 12. Worden bestellingen ook buiten Nederland verzonden?
Bestellingen worden uitsluitend binnen Nederland verzonden.
|
- 13. Is een set wel op voorraad?
Zolang u een set in uw winkelmandje kunt plaatsen betekent dit dat de set gewoon op voorraad is. Dus simpel gezegd: wat u in de webshop ziet is in voorraad.
|
- 14. Is er een inpakservice?
Nee helaas, wij hebben geen inpakservice.
|
- 15. Hoe kan ik retourneren?
Indien u een artikel om welke reden dan ook niet wenst af te nemen, heeft u het recht het product binnen veertien (14) dagen na aflevering aan Het Deense Steentje te retourneren. Het retouradres is Joseph Israëlsstraat 34, 4703CN in Roosendaal. Retourzendingen worden in dit geval slechts geaccepteerd indien de verpakking van het product onbeschadigd en ongeopend is, waarbij tevens geldt dat de kosten voor retourzendingen voor rekening van Het Deense Steentje zijn. Voor PostNL zendingen kunt u gebruik maken van de retourlink die onderaan de verzendbevestigingsmail staat. Uw aankoopbedrag exclusief verzendkosten wordt binnen 7 dagen aan u geretourneerd op het rekeningnummer waarmee u de bestelling betaald heeft.
|
- 16. Kan ik mijn bestelling bij een PostNL punt laten bezorgen?
Jazeker. U kunt tijdens het bestelproces een alternatief afleveradres opgeven. Ook mag u het adres van het PostNL punt opgeven in het opmerkingenveld tijdens het bestelproces. Een mailtje sturen met het afleveradres naar info@hetdeensesteentje.nl na uw bestelling mag natuurlijk ook.
|