Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. U heeft 2 jaar garantie op een LEGO® set. Indien er onverhoopt een onderdeeltje tekort of beschadigd is zal LEGO dit kosteloos vervangen en binnen 7 tot 10 werkdagen naar u opsturen. U kunt hiervoor contact opnemen met de Lego klantenservice op het gratis nummer 0800 022 2219 (niet gratis vanaf een mobiele telefoon!). Ook online kunt u een aanvraag doen om ontbrekende of beschadigde steentjes te vervangen. Surf hiervoor naar https://www.lego.com/nl-nl/service.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar hetdeensesteentje@gmail.com. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.